Klacht: stomme organisatie!!

op 28 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 20 juli wordt er vanuit Duitsland een pakketje naar mijn adres in Veenendaal verzonden. Ik krijg een trackingnummer. Vrijdag werkt dat nummer, eindelijk, op de Duitse site. Daar wordt vermeld dat het pakket in Nederland is afgeleverd.
Echter het Duitse trackingnummer werkt niet in Nederland! Maandag gebeld naar DHL waar men mij melde dat het pakket zaterdag was aangeboden! Niets is echter minder waar! er waren de gehele zaterdag twee mensen op het adres aanwezig! Ook een bericht lag niet in de brievenbus! Ik weer bellen,
Daar kreeg ik een ander trackingnummer, ikdat invoeren , ik kreeg de meldiing dat het de eerste bezorgdag na zaterdag geleverd zou worden. U raad het al geen pakket!! Weer bellen, toen wist men mij te vertellen dat de bezorger het pakket niet in de auto had geladen of iets dergelijks. Als ik geluk heb krijg ik het dinsdag aangeleverd!! OP mijn vraag of ik het niet op kon halen, antwoorde de juffrouw dat dat niet kon want zij kunnen niet zien welke bezorger het betreft!! Toen ik sugererde dat hij mijn pakje wel aan een kennis gegeven kan hebben, in dat geval kan ikdus gewoon niets doen!! Jawel zij de juffrouw ik kan bij zijn leidinggevende een klacht voor u indienen, dan kan die het regelen!! Ook op internet moet je een klacht door de verzendar laten indienen, in mijn geval haast onmogelijk het betreft een handelaartje die zijn geld al binnen heeft en echt niet voor mij bij Deutse Post DHL gaat aanbellen.
Kortom, als het ook maar enigzins mogelijk is werk dan met UPS daar gaat eigenlijk nooit iets mis!! hopelijk zie ik mijn pakje nog verschijnen.

Gr. Evert Aartsen 3905pt 27

Over deze zending nooit meer!

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 10:35 geantwoord

Goedemorgen,

Vervelend dat u zoveel ongemak heeft ervaren met de bezorging van dit pakket, mijn excuses hiervoor :( Er is een klacht gemeld bij de depothouder hierover, deze heeft dit besproken met de desbetreffende chauffeur van zaterdag. Volgens mijn gegevens is het pakket dinsdag op uw adres afgeleverd.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door evert aartsen