Klacht: Stofzuiger kapot

op 21 februari 2018 over Teknihall Benelux in de categorie Electronica Winkels - ketens

In 2014 stofzuiger bij de Aldi gekocht die van het bedrijf Teknihall komt, na een jaar en een paar maanden binnen de garantie tijd houd stofuiger ermee op, mail gestuurd kon hem opsturen nieuwe gekregen ook deze gaat na een jaar kapot weer een nieuwe , nou deze gaat dus ook kapot na een jaar en zoveel maanden geleverd 16-11-2016 dat is dus de datum van de geleverde stofzuiger, zonder enige aanleiding of een raar geluid of wat dan ook niks doet hij meer. Mail gestuurd mocht hem opsturen vervolgens krijg ik diezelfde stofzuiger terug mett bericht dat de aankoopdatum 2014 is en de garantie verlopen.
Maar deze stofzuiger is van 2016 niet van 2014 en zit binnen de garantie van 3 jaar. Diverse mailtjes hierover gestuurd naar Teknihall maar er word niet op gereageerd.
Dus ik wil dit opgelost hebben…..garantie is er nog.

Ik ben pas tevreden al men mij of het geld teruggeven of een nieuwe stofzuiger toesturen, want dit kan niet dat een stofzuiger zomaar na iets meer dan een jjaar ophoud.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Teknihall Benelux

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Teknihall Benelux nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ellenden@hotmail.com