Klacht: Stof zuigermond Miele stofzuiger.

op 14 oktober 2011 over Harense Smid in de categorie Electronica Winkels - ketens

Bericht van Harense Smid

6 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw Willems. Indien u in de mogelijkheid bent om uw aankoopbon naar ons op te sturen, ovv 6671981, kunnen wij uw klacht in behandeling nemen. Uw apparaat is namelijk niet bij de Harense Smid gekocht, volgens onze gegevens. U mag de aankoopbon in het filiaal aanbieden of per mail opsturen naar info@harensesmid.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Harense Smid in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Harense Smid een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Harense Smid

Heeft op 19 oktober 2011 om 15:31 geantwoord

Klant krijgt een nieuwe parketborstel geleverd. Deze word besteld door het filiaal in Cuijk. Zodra deze binnen is, word er contact opgenomen met de klant

Reactie van de melder van de klacht Chris2willems

6 jaren geleden - Klacht is nog niet opgelost.Filiaal in Cuijk heeft nog geen contact opgenomen.

Bericht van Harense Smid

6 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw Willems, De stozuigervoet is besteld, zodra deze in het filiaal is word er contact met u opgenomen. Echter dient u er rekening mee te houden dat er een levertijd op deze voet zit. U mag er van uitgaan dat het filiaal bij binnenkort conact met u op neemt.

Heeft op 31 oktober 2011 om 15:43 geantwoord

Klacht is nog niet opgelost. Filiaal in cuijk heeft nog geen contact opgenomen.We hopen dat dit spoedig gebeurd.

Reactie van de melder van de klacht Chris2willems

6 jaren geleden - we zijn nu alweer geruime tijd verder, echter nog steeds niks vernomen van het filiaal in Cuijk. Duurt wel erg lang. Kunt u me nog mededelen wanneer het nu opgelost is.

Alle klachten die gemeld zijn door Chris2willems