Klacht: stof laat kleur los

op 07 april 2017 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

De stof is aan de rechterkant niet strak getrokken, waardoor het kan gaan scheuren, ook geef de bank inkt af waardoor mijn behang is verkleurd met grote zwarte plekken. visite heeft haar lichte broek moeten weggooien. inkt gaat er niet uit

Seats en sofa weigert langs te komen moet maar vanuit vlaardingen met mijn hoekbank naar maassluis komen. Dit kunnen zij niet verwachten van de klant., Het is geen magnetron die je even op je schouders neemt. Voor de bank moet je gepaste transport bestellen, dit kan je niet verlangemn van je klanten, heb ze daarover gemaild en krijg geen antwoord.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

Heeft op 22 april 2017 om 11:47 geantwoord

Ik ben tot op heden niet benaderd, na 2 volle dagen naar het filliaal te hebben gebeld pakte zij daar ook de telefoon niet op. Conclusie nog geen oplossing aangeboden

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 14 juli 2017 om 07:56 geantwoord