Klacht: Stoep rijden

op 31 mei 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Busje VK 672 G rijdt bij ons dagelijks over de stoep omdat dit voor hem de makkelijkste weg is. Om de hoek is een losplek waar ook bedrijven hun spullen kunnen afleveren. Ik heb deze man aangesproken en volgens deze man is er geen losplek?
Het is onveilig voor de kinderen die hier spelen op het Maltaplein Rotterdam en de stoep is erg aan het verzakken. Het Maltaplein bestaat uit een straat met afscheiding door paaltje “voor de brandweer enz” en uit winkelplein.
In afwachting van uw reactie,
Mvg,
fam brokking
Maltaplein 30
3059 XW Rotterdam
fam.brokking@live.nl

Het busje hier niet meer over de stoep rijdt en zich gewoon aan de regels houdt, dat houd in via een losplek.
Dank jullie wel namens onze kinderen.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 31 mei 2016 om 11:48 geantwoord

Geachte E. Brokking,

Uit uw bericht begrijp ik dat u ontevreden bent over het rijgedrag van een bezorger van PostNL. Het is zeer spijtig om te horen dat de bezorger gedrag vertoont wat de veiligheid van de aanwezige kinderen in gevaar brengt.

Ik zie dat u op 27 mei 2016 ook al via de telefoon contact met ons hebt opgenomen. Tijdens dit gesprek is een klacht aangemaakt omtrent het gedrag van de bezorger. De leidinggevende van de bezorger zal dit met hem bespreken. Hopelijk zullen dit soort gevaarlijke situaties niet meer plaatsvinden.

Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd

Heeft op 01 juni 2016 om 13:08 geantwoord

De man rijdt nog steeds over de stoep?
Er is nog niets opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Fam. Brokking