Klacht: stoelen aktie

op 18 mei 2011 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

In april 6 stoelen besteld en een eettafel. Deze zouden pas 7 mei binnen komen. We konden ze 7 mei na 12:00 uur ophalen. 7 mei om 11:45 uur werden we gebeld dat er maar 4 stoelen binnen waren. De andere 2 zouden 10 mei komen.

7 mei de tafel en stoelen opgehaald. 10 mei niets gehoord, 11 mei ook niets gehoord. 12 mei zelf gebeld. Ze konden nergens een bon vinden. De stoelen waren ook niet meer in bestelling. Dus werden op nieuw besteld. Deze konden we 15 mei ophalen.
15 mei stoelen opgehaald. Nu blijken de stoelen vanaf 17 mei in de aanbieding te zijn!

Gebeld en het hele verhaal uitgelegd. Ik moest langskomen met de bonnen en zou het geld dan terug krijgen.
Naar leen bakker gereden, daar aangekomen te horen gekregen dat het niet van toepassing was omdat de bon op 7 mei stond en dit te lang geleden was.

Afgelopen weekend alles in elkaar gezet. van 3 stoelen ontbreken bescherm hoesjes. Op 2 stoelen zitten scheurtjes in de lederen zitting en er zit een deuk in het tafelblad.
Dit aangegeven bij Leen bakker, deze maken er een klacht van. ik zou er nog iets over horen maar ze kon niet aangeven hoe lang dat weer zou duren.

Wat heb ik een spijt dat ik hier de meubels heb gekocht!

Geld terug van de aktie en nieuwe stoelen en tafelblad.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door aranka1985