Klacht: Stoel voor reparatie

op 23 september 2016 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

Toenn onze meubels bezorgd werden ( eind mei) bleek dat 1 van de poten van onze stoelen kapot was. Wij hebben stoelen op wieltjes en het wieltje plus het stukwerk hout wat helemaal ingescheurd. Woonsquare meteen gebeld en ik moest foto\\\’s maken en het via de mail opsturen. 3 dagen later werd ik gebeld dat ze de stoel voor reparatie op wilden komen halen, dit kon alleen op een woensdag er was geen andere dag mogelijk! Maar ivm mijn werk kon ik er ook voor kiezen om de stoel zelf te komen brengen. Dus wij die zaterdag de stoel zelf naar woonsqaure Almere gebracht, en na 7 weken was hij eindelijk klaar! Weer het zelfde verhaal kon alleen op woensdag gebracht worden, dus wij zouden de stoel zelf wel weer komen halen. Mijn vriend is hem op gaan halen, inladen en weg wezen. Bij thuis komst was de stoel een hele andere kleur en had ook donkere poten en wij hebben lichte kleur poten. Dus woonsquare weer gebeld. Zijn 4x heen en weer gereden voor dit….. bedrijf! Nou ze zouden het binnen 2 weken regelen( dat was ons eis) we zijn nu 4 weken verder en ik zit nog steeds met die stoel met een hele andere kleur!!! Elke keer moet je er zelf om bellen want van hun hoor je helemaal niks meer! En als je dan belt krijg je Mark van de klantenservice aan de telefoon en heeft hij toevallig net contact gehad met de fabrikant en die weet nog niet wanneer hij de stoel kan brengen. Misschien volgende week, misschien die week daarop, misschien volgend jaar!!!! Gek word ik ervan. Nooit meer zal ik hier iets kopen! We zijn 4 maanden verder en ben nog steeds met dit zooitje bezig in hun apen pakkie

Als ik mijn stoel terug heb in de JUISTE KLEUR!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonsquare over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonsquare in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonsquare een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonsquare

Heeft op 28 september 2016 om 10:15 geantwoord