Klacht: Stoel blijkt kapot

op 27 augustus 2011 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Ruim een jaar geleden hebben wij 4 nieuwe eetkamerstoelen gekocht. Doordat wij op het moment bezig waren met een verbouwing hebben wij de stoelen in de verpakking gelaten en niet uitgepakt. Nu een hele tijd geleden hebben wij er 2 van de 4 uitgepakt en blijkt er 1 stuk te zijn. In de winkel (Almere-Buiten) willen ze er niks van weten omdat wij de bon niet meer hebben en omdat het al zo lang geleden is. Dit kan toch niet? De andere 2 zitten nog steeds in de doos…als consument moet je er toch vanuit kunnen gaan dat je een goed product hebt gekocht?! Of moeten wij nu wantrouwend zijn tegen alle producten van de leenbakker? Ik ben niet van plan om het hierbij te laten.

De dame in de winkel was zelfs niet bereid om te kijken of de stoel nog besteld kon worden…
De klant is toch koning….of geldt dat niet meer? Ik vond dat de service in de winkel ver te zoeken was, terwijl ik jaarlijks veel geld uitgeef in de leenbakker.

Een nieuwe stoel

Alle klachten die gemeld zijn door fachaima