Klacht: stinkende matrassen

op 31 oktober 2011 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Prachtig bed! Maar toen we gingen slapen kwam er een enorme chemische lucht uit. Zo erg dat ik snachts me om moest draaien om niet bij de “split” te hoeven liggen want de “verfachtige” lucht is verschrikkelijke.Dacht er nog over om weer op mn oude bed te gaan slapen, t is toch te gek. Ramen open gezet en de volgende dag beddengoed eraf gedaan en laten luchten. De lucht wordt niet minder. Vandaag belde ik Swiss Sense en bellen me morgen terug. Afwachten dus.

Gewenste Oplossing:

Zowel topdek als matrassen omruilen, kijken of dat beter is. Maar dan is de vraag of het altijd zo stinkt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht ten Napel - Borst

6 jaren geleden - Het is goedgekomen. 3 dagen later kwamen ze de matrassen omruilen en ook het topdrek. Nu heerlijk genieten van ons nieuwe bed. Slaapt super!! Bedankt voor de vriendelijke en toch redelijk snelle service

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 17 november 2011 om 11:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Matrassen en topdek zijn omgeruild t.b.v. een oplossing voor de klacht.
We wensen de heer en mevrouw veel plezier van en met de aankoop!

Swiss Sense

Alle klachten die gemeld zijn door ten Napel - Borst