Klacht: Stik erin

op 19 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er werd 2x achter elkaar aangebeld, ik ben met n paar seconden de deur open gaan doen. Helaas was de idiote bezorger al weg, blijkbaar had hij of zij haast. Dit is al de zoveelste keer vandaar mijn onderwerp stik erin.

Als mijn bestelling vanavond bezorgd wordt. Zal niet gebeuren helaas, ik zou het fijn vinden als ik direct feedback mag indienen over bezorgingen waarbij er ook een serieus gesprek met de bezorger(ster) wordt gevoerd. Dit is om schijtziek te worden, alsof ik steeds achter de bezorger aan moet. Dit is toch te gek voor woorden voor de zoveelste keer..

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 19 juli 2016 om 13:04 geantwoord

Goedemiddag,

Wat een frustrerende situatie dat u telkens voor niets de deur opendoet omdat de bezorger alweer weg is. Natuurlijk behoort de bezorger even een paar seconden te wachten tot u de deur heeft open gedaan. Ik wil u dan ook oprecht mijn excuses aanbieden voor deze vervelende bezorgwijze.
Op basis van uw klacht ga ik 2 dingen voor u uitvoeren. Als eerste de depothouder hiervan op de hoogte stellen zodat de desbetreffende bezorgers hierop aangesproken kunnen worden. Hiermee proberen we dit soort problemen in de toekomst te voorkomen. Daarnaast ga ik uw tip om direct feedback op een bezorging te kunnen geven, aangeven bij de marketingafdeling. Dit kan waardevolle informatie over bezorgers geven en ik wil u voor deze suggestie hartelijk bedanken.

Raffaele
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Dolla