Klacht: Stiekem aanpassen van code in Spoordeelwinkel zonder reden.

op 22 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik wou wat bestellen in de Spoordeelwinkel met de code: ”especialkorting” Code werkte eerst perfect, tot ik de volgende dag woou gaan bestellen, toen werkte de code opeens niet meer op het product wat ik wou bestellen. Ik heb vandaag met hun gechat, uit het eerste gesprek bleek dat ze het gingen aanpassen, en uit het 2e gesprek bleek dat het alleen op uitjes geldt terwijl in de mail staat dat het op alles geldt behalve Efteling kaartjes en de cadeaukaart. Heb zelf ook gezien dat het kon, maar had toen geen betalingsmiddel bij de hand helaas.De code zou nog moeten werken tot 22 juni. Ik hoop dat dit opgelost is voor vrijdag want ik wil zaterdag gaan reizen met de trein. Hier kun je zien dat het gewerkt heeft: https://nl.pepper.com/kortingscode/5-euro-korting-spoordeelwinkel-24338
Voorwaarden: ”Om het goed te maken bieden we je graag een kortingscode t.w.v. € 5 aan. Kies een uitje uit de Spoordeelwinkel (geldt niet voor de Efteling én de Cadeaukaart)”

Dat ik alsnog die 5 euro korting krijg, maakt mij niet uit of dit een nieuwe code is of dat ze deze heractiveren. Het liefst voor zaterdag want dan heb ik de trein nodig.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 05 juli 2016 om 11:55 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Timmerito