Klacht: STG ADYEN / Just Fabulous GmbH

op 16 mei 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag is er onterecht tweemaal 39,95 van mijn rekening af gegaan voor een bestelling die ik al heb betaald. Het bedrijf is: Just Fabulous GmbH 31385943. Ik heb op internet nu gelezen dat ik niet de enige ben dus dit is niet een “ongelukje”het bedrijf moet hier op gewezen worden.

Gewenste Oplossing:

Probleem bestaat al langer moet worden opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 17 mei 2016 om 07:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Priscilla Verzeilberg,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan:

http://justfab.nl

met vriendelijke groet,

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door PVerz