Klacht: Stella komt haar toezeggingen niet na

op 26 augustus 2017 over Stella Fietsen in Nunspeet in de categorie Fietsenwinkel

In april dit jaar een Stellafiets gekocht in Purmerend. Na een poosje begon de fiets te kraken. Wat bleek, de bevestigingsbouten van de middenmotor waren los gaan zitten. De bouten werden in de werkplaats weer vastgedraaid. Enkele weken erna, hetzelfde probleem. Weer werden de bouten vastgezet. Nu werd er tevens lijm gebruikt om te zorgen dat de motor niet los zou raken. Ik was het vertrouwen in de Stella-fiets kwijt. Ik wilde er van af.
Steeds bellen en mailen met Stella had geen zin. Men reageerde niet op mijn klacht. Toen heb ik een klacht geplaatst bij klacht.nl. Hierna reageerde Stella en in overleg met Stella mocht ik de fiets weer terugbrengen.
Op 21 juli heb ik de fiets in Purmerend ingeleverd.
In een mail bevestigde men mij de ontvangst van de fiets. Men zou het aankoopbedrag retourneren. Op dat moment had ik mijn eerste klacht ingetrokken. Immers Stella zou het bedrag retourneren.
Tot op heden is dit niet gebeurd. Mailen en bellen hebben geen nut. Men zegt steeds dat het wordt overgemaakt, maar doet dit niet. Ik ben nu niet alleen het vertrouwen kwijt in de Stellafiets, maar ook in het bedrijf Stella. Al 5 weken wacht ik op mijn geld. Voor mij is Stella een onbetrouwbaar bedrijf. Ze belooft dingen dat ze niet nakomt. Kennelijk moet er eerst een cameraploeg van een consumentenprogramma aan te pas komen om Stella in beweging te krijgen.

Wanneer het afgesproken bedrag op mijn rekening staat.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stella Fietsen in Nunspeet over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Niek Brouwers