Klacht: Steentje

op 21 april 2017 over Danone in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanochtend heb ik ontbeten met een activia muesli, maar plots beet ik op iets hards.
Ik dacht dat het mijn vulling was, maar het bleek een klein steentje te zijn.
Dit mag niet voorkomen in een bakje yoghurt lijkt mij!!
Het had mij mijn vulling kunnen kosten zo!

Gewenste Oplossing:

Zegt u het maar...

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Danone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Danone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Danone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Danone

Heeft op 23 augustus 2017 om 15:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Mevrouw Van Oort,
Wat een vervelende ervaring heeft u hier beschreven. Steentjes horen uiteraard niet in onze Activia Yoghurt.
Wij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen om aanvullende informatie van u te verkrijgen zodat wij kunnen onderzoeken wat er in de productielijn gebeurd kan zijn.
Met vriendelijke groet
Danone Consumenten Service

Alle klachten die gemeld zijn door Jimmysnoek