Klacht: Steentje

op 21 april 2017 over Danone in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Danone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Danone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Danone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Danone

Heeft op 23 augustus 2017 om 15:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Mevrouw Van Oort,
Wat een vervelende ervaring heeft u hier beschreven. Steentjes horen uiteraard niet in onze Activia Yoghurt.
Wij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen om aanvullende informatie van u te verkrijgen zodat wij kunnen onderzoeken wat er in de productielijn gebeurd kan zijn.
Met vriendelijke groet
Danone Consumenten Service

Alle klachten die gemeld zijn door Jimmysnoek