Klacht: Steeds opnieuw falende dienstverlening

op 12 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al jaren bestellen wij vanuit België online products bij webshops en 8 op 10 keer lopen leveringen bij post NL in het honderd en kan je vaak fluiten naar je betaalde orders. Meestal worden ze niet tijdig geleverd en vaak gebeurt het dat zogenaamd volgens de scanning uitgeleverde pakjes elders ofwel helemaal niet geleverd zijn. Zo hebben we dit jaar al 12 pakjes verloren en nergens schadeloosstelling gekregen omdat soms zelfs in onze naam voor ontvangst is afgetekend.. Ook worden zendingen na het aanbellen vaak snel gedropt in de entreehal van ons flatgebouw zonder dat we nog maar één minuutje de tijd krijgen ze in ontvangst te komen nemen ofwel worden ze met bruut geweld de brievenbus in geperst met vaak beschadiging als gevolg. Nu heb ik een smartphone online in een Nederlandse webwinkel besteld en in plaats van de leverdatum vandaag te respecteren heb ik weer al eens pech en valt het nog maar te bekijken of en wanneer ik mijn Phone zal ontvangen want vrees dat deze wel weer vleugels gaat krijgen en nooit bij mij geleverd gaat worden. Wanneer ik als geadresseerde post NL hierover contacteer wordt ik belachelijk gemaakt en absoluut niet geholpen terwijl ik wel de verzendkosten heb betaald. Schandalig hoe Post NL omgaat met beroepsernst en ik ben blij dat vele bedrijven al via DPD, ups of bpost werken want daar hebben we nog geen enkel probleem mee ondervonden. Er is zelfs een bedrijf dat je kan laten volgen hoeveel klanten nog voor je bedient worden met een prognose wanneer chauffeur bij je is. Dat noem ik pas service want bij post NL kan je dagen na elkaar van 08.00 tot 21.30 uur vergeefs eindeloos zitten wachten op je bestelling waarvan je zelfs niet weet of ze wel komt.

Gewenste Oplossing:

Respect en beroepsernst tov de geadresseerde die de uiteindelijk betalende klant is. En ik zal blij zijn wanneer mijn mobiel eindelijk komt en ik me nooit meer bestolen hoef te voelen omdat pakketten verdwijnen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 14 december 2017 om 11:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van Luyt,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat het niet helemaal goed gaat met het bezorgen van pakketten bij u.

Het is zeker niet de bedoeling dat het allemaal zo verkeerd gaat. Ik zie dat u in België woont. Daarom kan ik voor u hier geen melding voor aanmaken. U kunt het beste contact opnemen met de Belgische klantenservice via www.postnl.be/contact

Daar kunnen ze een melding/klacht voor u doorzetten zodat de bezorger hierop wordt aangesproken.

Ik wens u een prettige dag verder.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 14 december 2017 om 19:31 geantwoord

Post NL zal geadresseerden altijd als ...... blijven behandelen terwijl wij wel de verzendkosten betalen. Post NL lapt alle regels betreffende goede dienstverlening aan zijn laars en schuift altijd en alleen maar zijn verantwoordelijkheid af.

Alle klachten die gemeld zijn door Bolleke en beezeke