Klacht: Steeds netwerkfout bij interactieve tv

op 28 oktober 2011 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik heb sinds eind september actieve tv bij ziggo. Tot op de dag van vandaag heb ik al 5x een netwerkfoutmelding gekregen als ik interactieve tv wou kijken, maakt niet uit of het film of serie was. Ik maak hier dagelijks gebruik van en ik belde ziggo net voor de 2de keer op voor vandaag. de eerste keer zei de beste man dat er maandagmiddag een monteur langs kon komen, kon helaas niet eerder. Hier baalde ik van en dat heb ik hem ook gezegd, ik ben toen zelf is gaan kijken wat ik kon doen omdat de vorige keren dit probleem kon worden opgelost door alles even uit te zetten en weer aan. dit heb ik nu weer gedaan, en bij instellingen-systeem- interactieve zenders installeren, krijg ik weer code E toen Code F, ook dit heb ik eerder gehad en begeleidde iemand van ziggo mij door de telefoon over wat ik moest doen, daarom belde ik de tweede keer, hier legde ik ook uit dat het misschien sowieso verstandig is een monteur te laten komen maandag om te kijken of alles goed is aangesloten maar dat ik voor nu graag dit probleem wou oplossen en dat dit de vorige keer ook zo was gegaan. Krijg ik als antwoord: lijkt me niet verstandig mevrouw, ik zeg pardon? en waarom niet? gaf hij verder geen antwoord op, hij zei alleen u moet wachten tot maandag. hierop heb ik de telefoon opgegooid, echt klantvriendelijk zo, ik betaal me scheel in de maand maar krijg niet waar ik voor betaal en wordt dan ook nog zo behandeld.

Iemand van ziggo aan de lijn krijgen die me met dit probleem kan helpen over de telefoon net zoals de vorige keer zodat ik het weekend wel gewoon interactive tv kan kijken.

Alle klachten die gemeld zijn door sysje26