Klacht: Steeds meer uitvallende leds van display module RL40HGPS

op 31 juli 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Klacht:

>Samsung module (display module) koelkast DA9705487m<

Geachte heren,

Hierbij dien ik een klacht in over het functioneren van mijn display module van de Samsung koelkast RL40HGPS
Aangezien de garantie er af is, doet de koelkast zelf het heel goed, maar het display heb ik nu voor de 2e keer vernieuwd. 1e keer binnen 11 maanden stuk, een nieuwe gekregen.
Maar dat mag toch niet gebeuren? Bij zo’n goed merk!
Ik ben nu niet bereid om een display van rond de 90 euro te gaan betalen, terwijl het grote merk Samsung daar voor verantwoordelijk is.
Op het forum steeds meer klachten worden gedeponeerd dat de led verlichting lampjes uitvallen, zodat je niet meer kan zien wat de juiste temperatuur is.dat is nu bij ons ook weer het geval.
Kijk de koelkast kan je niet ondeugdelijk noemen, maar wel de Module die er in gezet is.en dan deze problemen voortdurend oplevert!
en de consument, ik dus op onnodige kosten jaagt.
Samsung ik ben niet de enige! Doe daar wat aan als goed Groot Concern.
Zo hou je tevreden klanten

Ik ben pas tevreden wanneer we een nieuwe Display module mogen ontvangen op kosten van Samsung.

En dat Samsung zich wat aantrekt aan de problemen en klachten over de display DA9705487m die door de consument, zoals ik duidelijk wordt aangegeven waar het probleem ligt, en is.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Reactie van de melder van de klacht Ronald Wieringa

1 week geleden - Krijg ik nog wat van u te horen Samsung? , om het module display probleem op te doen lossen ( zie boven) Want nogmaals dit is een ondeugdelijk product als die binnen 2 jaar kapot gaat! En dat bij andere consumenten ook dat probleem geldt, maar ik spreek nu voor mij zelf. Ik wacht uw antwoord, en oplossing af,

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Ronald Wieringa

5 dagen geleden - IK HEB NOG NIETS VAN mijn klachtindiening Samsung vernomen! Graag reactie

Alle klachten die gemeld zijn door Ronald Wieringa