Klacht: Steeds herstel sticker op post.

op 23 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte mevrouw van Herwaarde, Uit uw bericht begrijp ik dat uw poststuk beschadigd is aangekomen met een herstelsticker. Zat hier ook een excuusbriefje bij aangaande de beschadiging? De herstel/retoursticker is op uw post geplakt omdat uw poststuk tijdens de postverwerking voor een andere straat of wijk dan de uwe gesorteerd is. Deze fout is ontdekt, daarom heeft uw poststuk deze sticker gekregen en is vervolgens opnieuw gesorteerd. Uw post is dus niet op een ander adres bezorgd, want de fout is tijdig ontdekt. Om de beschadiging te melden verneem ik graag wie de afzender is. Postcode en huisnummer. Ook zou ik graag weten wat er precies voor schade zichtbaar was. Ik hoop van u te horen zodat ik hier melding van kan maken. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice of via Facebook of Twitter. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte mevrouw van Herwaarde, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 23 februari 2018 om 09:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van Herwaarde,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door MileyC