Klacht: status verandert in “niet thuis”, was wel thuis + bezorger is helemaal niet langsgekomen

op 14 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

JVGL400439460163176

Status was: wordt bezorgd tussen 14 en 18 uur op 13 dec (vandaag)
Rond 19:45 verandert de status in “Ontvanger niet thuis”

1. Ik was wel thuis
2. De bezorger is helemaal niet geweest, er is namelijk ook geen brief achtergelaten + ik heb het raam in de gaten gehouden tussen 17:00 en 20:00

Ik kan me voorstellen dat de bezorger het niet heeft gered en de bezorging heeft overgeheveld naar morgen.

Ik heb een briefje op de brievenbus geplakt met de vraag of de DHL bezorger bij de buren wil afleveren bij geen gehoor

Ik wil voorkomen dat ik morgen weer voor niets wacht.
Als de bezorger het niet red dan verwacht ik
1. Geinformeerd te worden
2. De waarheid terug te zien op internet
3. Een échte nieuwe bezorgpoging wordt gedaan (en niet bijv elke dag vd week rond kantoortijden proberen terug te komen)

Als de bezorger er morgen wel is verwacht ik dat deze bij de buren wordt afgeleverd bij geen gehoor.
Ik ben de komende tijd namelijk erg weinig thuis.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 14 december 2017 om 15:18 geantwoord

Goedendag,

Wat een vervelende situatie! Ik kan me goed voorstellen dat u hiervan baalt. Ik durf niet goed te zeggen wat hier precies gebeurt is, maar zal hier een interne melding van maken richting de betreffende chauffeur. Dit om herhaling in de toekomst te kunnen voorkomen. Excuses voor het ongemak!

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door jaspermutsaerts