Klacht: status staat op bezorgdpakket is niet bezorgd

op 19 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

tussen 11.00 en 15.00 uur zou er een pakket vandaag 17 februari 2018 bezorgd worden door DHL. Ik ben de gehele tijd thuis geweest. Om 13.00 uur logde ik in om mijn pakket te volgen via Track en Trace. Tot mijn verbazing stond er dat het pakket bezorgd is om 12.22 uur.
Ik heb niets ontvangen ook mijn vriend was de gehele periode thuis.

Ik heb contact ogenomen telefonisch met DHL deze gaven aan dat ik contact op moest nemen met het bedrijf waar ik in dit geval mij ski-jack had besteld die moeten een onderzoek instellen (heb ik inmiddels gedaan) . De medewerker van klantenservice DHL kon wel zien dat de bezorger van DHL die mijn pakketje heeft in mijn straat was geweest.
Raar dat ze deze niet direct op dat moment kunnen benaderen om te vragen waar hij het pakket heeft afgegeven. Dan handel je op het moment nu moet ik wachten tot het bedrijf waar ik de jas besteld heb hun onderzoek start en dat kan pas maandag.

Ik zou het prettig vinden als er direct achterhaald kan worden waar het pakket is afgegeven, krijg nu wel hele vervelende gedachten en wantrouwen betreffende deze bezorging en bezorger….

Ik heb gewacht tot 15.00 uur in de hoop dat het pakket alsnog bezorgd zou worden helaas.
Hopelijk pakt DHL deze klacht nu zelf ook op om zo tot een snelle adequate afhandeling te komen.

Als er vandaag nog direct met de betreffende bezorger contact wordt opgenomen waar hij dit pakket heeft gelaten/bezord en het tercht komt. Ik

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht BiancaBalk

4 maanden geleden - Inmiddels is mij pakket terecht. Was afgeleverd bij de buren terwijl wij gewoon thuis waren, ook geen briefje bij ons door de deur gedaan. Slordig van DHL maar ben blij dat ik mij jas nu heb.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 19 februari 2018 om 13:52 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig te horen dat de levering van uw zending niet naar wens is verlopen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Goed om te horen dat uw zending bij uw buren is geleverd en dat u het pakket inmiddels heeft ontvangen. Excuses dat u geen notificatie hebt ontvangen.

Miranda

Alle klachten die gemeld zijn door BiancaBalk