Klacht: STATUS POST ONTVANGEN

op 10 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 10 februari 2018 om 13:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Siebring,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat u het pakket niet heeft ontvangen op uw adres. Ik kan me voorstellen dat u zich hierover zorgen maakt. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb de status van uw pakket bekeken en zie dat het pakket niet bij u, maar bij de afzender is bezorgd. Er was iets mis met het pakket(label), waardoor het niet bezorgd kon worden. Mijn excuses hiervoor. Wat de reden van het retour sturen is, kan ik u niet vertellen, omdat dit niet op te maken is uit de scans van het pakket. De reden zal wel op het pakket zelf staan. Ik raad u dan ook aan om contact op te nemen met de afzender hierover. Tevens is de afzender ervoor verantwoordelijk om u een passende oplossing aan te bieden voor de situatie.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Ria Siebring