Klacht: status: opgelost? KLACHT IS NIET OPGELOST !

op 04 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

ONDERSTAANDE KLACHT VANDAAG (28 JULI) AANGEMAAKT:

Volgens de track and trace zou onze zending 25 juli bezorgd worden voor het eind van de middag. Ons pakket ter waarde van €6.900,- (ex btw) was immers al sinds 23 juli in Duitsland. Na een hele dag wachten veranderde de tracking op 25 juli. Ons pakket was per ongeluk naar Italie verzonden en zo z.s.m. terug worden gestuurd. Na vele keren contact te hebben gehad met DHL zagen wij dat de tracking op 26 juli veranderde en ons pakket zich in Brussel bevond.

I.v.m. een grote verbouwing in Brussel kan DHL ons pakket nog niet leveren. Ze weten ook niet wanneer ik hem kan verwachten.

Inmiddels is het vrijdag 28 juli en de tracking is niet veranderd. DHL kan nog steeds niet zeggen wanneer wij ons pakket kunnen verwachten.Volgens DHL is het ook niet mogelijk om ons pakket in Brussel op te halen..

Dit was voor ons de laatste keer dat wij iets met DHL lieten bezorgen. De bezorgdienst DHL (Express) is zeer onbetrouwbaar!

MET ALS OPLOSSING:
Wij willen z.s.m. onze zending t.w.v. €6.900,- en een gepaste schade vergoeding. Wij hadden immers voor deze Express zending €380,- betaald!

ZAG DAT DHL GEREAGEERD HAD EN MIJN KLACHT OP OPGELOST STOND! DIT IS NIET CORRECT! KLACHT IS NIET OPGELOST
DHL REACTIE:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Ik kan me goed voorstellen hoe vervelend het is om zolang op uw zending te moeten wachten en er vanalles fout lijkt te gaan. Helaas kan ik niet voor u uw dossier inkijken daar het zich om een Express dossier handelt. Ik adviseer u voor een tussenstand contact op te nemen met mijn collega’s van Express via 088-0552000.
Lea
DHL Parcel Webcare

BESTE LEA,
DHL EXPRES VANDAAG GEBELD OM 11.03. MOEST TERUG GEBELD WORDEN, OMDAT DE TELEFONISTE HAAR COLLEGA OP DAT MOMENT AAN HET BELLEN WAS. ZOU BINNEN 30 MINUTEN TERUG GEBELD WORDEN.

BEN NIET TERUG GEBELD!

KLACHT IS NIET OPGELOST, TOTDAT WE EEN OPLOSSING HEBBEN!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 04 augustus 2017 om 15:13 geantwoord

Goedemiddag Heer / Mevrouw Berisha,

Ik zie dat u al contact heeft gehad met de klantenservice met betrekking tot de levering en de klacht over de zending. Mijn collega heeft u telefonisch proberen te bereiken, maar kreeg geen gehoor. Hij heeft een voicemail achtergelaten waarop u kan terugbellen om alles door te nemen. Zou u ons willen bellen via telefoonnummer: 088-0552000 onder vermelding van uw traceernummer?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten,

Stef
DHL Express

Alle klachten die gemeld zijn door BCS