Klacht: Status onbekent na aanleveren informatie 3SRGAT1764905

op 05 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

betreft: 3SRGAT1764905 / RS861416295NL
op 7-6 een brief gekregen van duanedienst van Postnl.

over informatie verstrekken van bovengenoemde pakket.
deze via mail direct gestuurd naar BVA-SCIP@postnl.nl

zijn nu 2 weken verder.
Geen reactie van ontvangstbevestiging of eventuele verdere afhandeling.

Gewenste Oplossing:

Indien er reactie komt.
Voor dat het pakketje terug naar herkomst wordt verstuurt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 05 juli 2017 om 10:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Quadflieg,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is om zo lang op uw pakket te moeten wachten. Graag wil ik dit toelichten.

Momenteel is het heel erg druk hierdoor kan de verwerking van pakketten vertraging oplopen. Ik zie gelukkig dat u het pakket inmiddels heeft kunnen afhalen van het postkantoor. Ik hoop dat het bij toekomstige pakketten weer voorspoediger zal verlopen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door AndyQ