Klacht: Status onbekend + slechte telefonische service

op 15 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik was eergisteren even naar de winkel toen de koerier blijkbaar was langsgeweest. Mijn eigen fout natuurlijk, maar ik heb geen niet-thuiscode ontvangen.
Op track-and-trace stond dat m’n pakket dan gisteren zou worden geleverd, dus ben een hele dag thuisgebleven.
Er is helaas niemand langsgeweest. Tot 22u stond de bezorgdatum op gisteren, dan werd deze opeens veranderd naar ‘onbekend’.
Na deze morgen om 9u bijna 25min aan de telefoon gehangen te hebben vooraleer ik geholpen werd, is het nog steeds niet 100% zeker dat mijn pakket op tijd wordt geleverd.
Op de vraag of ik het pakket ergens kon afhalen, kreeg ik 3x hetzelfde antwoord: “met uw niet-thuiscode kon u dat veranderen”. Heel handig als je geen niet-thuiscode kreeg… Ook “hou track-and-trace tot 13u in de gaten, dan weet u of uw pakketje vandaag geleverd wordt”.
Ik heb het pakketje ECHT nodig voor zondag en deze onzekerheid is echt frustrerend. Bovendien moet ik gewoon hele dagen thuis zitten wachten op een levering die misschien komt. Hele slecht klantenservice. Je betaalt voor een goede levering (zowel zender als ontvanger), maar wanneer je deze krijgt… op hoop van zege op tijd.
Dit is al de 2e maal dat dit bij mij gebeurt met PostNL.

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakketje met barcode 3SMYPA8416713 vandaag wordt geleverd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 21 december 2017 om 16:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw De Maesschalck,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. U heeft een vraag over de bezorging van uw pakket. Graag geef ik u een toelichting.

Aan de hand van de status informatie heb ik vernomen dat uw pakket inmiddels is afgeleverd. Mocht u nog vragen of klachten hebben over de bezorging zelf dan kunt u contact opnemen met PostNL België; http://postnl.be/be/pakketten/contact-opnemen-met-postnl

Met vriendelijke groet,
PostNL Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door DeMaSo