Klacht: status klopt niet

lonne43 op 13 december 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

2 pakketjes bij Zalando besteld.eentje ging via post.nl,wat prima is verlopen.De andere via DHL.Volgens de track en trace zou deze afgelopen dinsdag geleverd zijn.ik was gewoon thuis..koerier wel in de straat gexien..maar niks ontvangen.Volgende dag de koerier hierover aangesproken.Kon bijna geen nederlands..kon ook niks nakijken..alleen maar zeggen buren buren..maar toen ik zei dat dat niet klopte zei hij niet veel meer ..lachte alleen maar een beetje.Dit ook bij Zalando aangegeven.Hebben navraag gedaan bij DHL gedaan,maar nog geen reactie gehad.Dadelijk moet ik nog gaan betalen voor iets wat ik niet een heb ontvangen..heel slecht dit allemaal!

als ik mijn pakketje ontvang..of een reactie van dhl naar mij en Zalando toe dat er iets mis is gegaan..zodat dit verder opgelost kan worden

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 13 december 2019 om 15:12 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik begrijp dat er inmiddels al een onderzoek is opgestart door Zalando bij ons. Dat houdt dan ook in dat wij dit samen met hun verder oppakken. Mocht de zending dus kwijt zijn, dan is dat tussen ons en Zalando. U zult dan recht hebben op een nieuwe zending of op een restitutie.

Vervelend is de situatie in ieder geval zeker, maar wij hebben geen inzage in het onderzoek. Dit wordt teruggekoppeld aan de verzender. Voor meer informatie wil ik u dan ook adviseren om contact met de verzender op te nemen.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Buse
DHL Parcel Webcare

lonne43

Heeft op 13 december 2019 om 15:31 geantwoord

Beste DHL..ja..nu krijg ik van hen te horen dat jullie het pakket vandaag hier correct hebben afgeleverd??dinsdag dus niet..en vandaag dus ook niet!

Alle klachten die gemeld zijn door lonne43