Klacht: Status gesloten

op 26 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Volgens de leverancier zou een pakketje vandaag worden aangeboden. Ook volgens de track & trace zou deze vandaag aankomen. Spontaan werd de status bijgewerkt naar “adres gesloten” maar er zat geen briefje in de brievenbus en er was de gehele dag iemand aan het wachten.

Indien het pakketje vandaag bezorgd wordt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 26 juni 2017 om 14:18 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Uw geeft aan dat u geen niet thuis kaartje heeft ontvangen. Dit is correct uw zending is namelijk niet in levering gegaan. Op dit adres is namelijk een geslotenverklaring afgegeven voor deze periode. Dit betekend dat uw zending automatisch in onze vakantiebox terecht komt.
Indien u een gesloten verklaring afgeeft blijft deze bestaan tot deze opgezegd wordt. Dat betekend dat deze het jaar erna op dezelfde datum nog steeds geldt. Mits u het opzegt. Naar aanleiding van uw klacht wil ik u daarom verzoeken indien u niet jaarlijks gesloten bent op deze datum uw gesloten verklaring schriftelijk te beindigen. Dit kan door een email te sturen naar webcare_parcel@dhl.com onder vermelding van refnr: 620112.

Miranda
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door stephanvdlinde