Klacht: status blijft op bezorger onderweg staan

op 25 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik heb een pakket besteld en het pakket staat al meerdere dagen op status bezorger onderweg. ik kan jullie nergens bereiken, al jullie contactlijnen zijn gesloten en de chat geeft alleen maar een computer weer die cconstant zegt dat ikm het later moet proberen. het pakket is voor mijn zoon die morgen jarig is en ik zou het graag op zijn verjaardag willen geven. ondertussen heb ik meerdere keren een dhl bus door de straat zien rijden.

een betere status van het pakket zo dat ik weet waar ik aan toe ben.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 25 mei 2020 om 13:12 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

U geeft aan dat uw cadeau voor uw zoon al een aantal dagen de status onderweg met de bezorger heeft. Graag zou u wat meer duidelijkheid willen. Mijn excuses voor het ongemak.

Ondanks dat de verjaardag gisteren was en ik uw melding dus niet op tijd kan behandelen help ik u graag verder. Ik heb getracht de juiste zending te vinden in ons systeem maar kon niet een zending vinden die aan de beschreven kenmerken voldoet. Wilt u daarom in een reactie het traceernummer doorgeven?

Alvast bedankt voor uw reactie.

Hartelijke groet,

Jip
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door igorbenjamins