Klacht: Status bezorgd, niets ontvangen

op 19 juli 2020 over DHL Parcel in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Volgens de track trace is gisteren tot 2 maal een bezorging ‘geprobeerd’, maar was ik niet thuis en wordt aangegeven dat het pakketje op een later tijdstip bij mij is afgeleverd. 1. ik was op de aangegeven tijdstippen thuis, er is geen bezorger geweest en 2. ik heb het pakketje helemaal niet ontvangen.

Het vervelende eraan is dat ik geen briefje in de brievenbus heb, zodat ik weet waar het pakketje is. En ook de track trace geeft hier helemaal geen informatie over. Wat ik raar vindt, is dat ik nu contact moet opnemen met de leverancier (in Amerika), terwijl je er toch vanuit moet gaan dat DHL zelf het beste kan nagaan waar hun bezorger het pakketje heeft gelaten. Ik zie dat dit een veel voorkomende klacht is, echt super vervelend.

Gewenste Oplossing:

Ik wil weten waar mijn pakketje is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DHL Parcel

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DHL Parcel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Loes Pardoes