Klacht: Status “bezorgd” maar nooit ontvangen

op 27 september 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Maandag 26 september zou mijn pakket bezorgd worden tussen 14.00 en 18.00. Ik was de hele dag niet aanwezig. Rond 22.00 kwam ik thuis en keek ik meteen in de brievenbus. Geen \\\\\\\”niet-thuis\\\\\\\” briefje van DHL. Volgende dag gekeken via track en trace waar mijn pakket nu blijft. Word er aangegeven dat deze om 20.08 bezorgd is. In elk geval niet bij mij en ook niet bij mijn buren! De bezorger in kwestie mag dit pakket heel gauw gaan afleveren bij mij!

Mijn pakket daadwerkelijk ontvangen en de desbetreffende bezorger aanspreken.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 27 september 2017 om 14:26 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Volgens onze gegevens is het pakket inderdaad bij u bezorgd. Indien u of uw buren de zending niet hebben ontvangen, adviseer ik u om dit te melden bij de verzender. De verzender van het pakket zal het dan samen met DHL verder oppakken, zodat uitgezocht kan worden of de afgeleverd scan juist is en zo ja, waar de zending is bezorgd.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare
DHL Parcel

Heeft op 27 september 2017 om 15:39 geantwoord

Ik ga absoluut niet akkoord. Of de afgeleverde scan juist is? Nou nee anders had ik mijn pakket wel gehad! Lijkt mij niet heel moeilijk om te zien welke bezorger dit pakket zogenaamd aan mij heeft afgeleverd, en hem/haar even te vragen waar het gebleven is. Kleine moeite!

Alle klachten die gemeld zijn door Rovandelft