Klacht: Status bestelling op “geleverd” maar er is geen pakket afgeleverd

op 22 december 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 20 december deed ik een bestelling bij Wehkamp. De bestelling zou op 21 december tussen 11:00u en 18:00u worden afgeleverd. Ik ben van ’s morgens 9u tot nu (een dag later in de ochtend) thuis geweest maar er is niets afgeleverd.

Nu zie ik tot mijn verbazing dat het pakketje de status “geleverd” heeft gekregen.

Gewenste Oplossing:

Levering van mijn pakket

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 31 december 2012 om 09:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben de ontvanger van het pakket onze excuses aangeboden voor de foutieve statusmelding.
Ook hebben we de ontvanger geadviseerd om contact op te nemen met de afzender van het pakket, in het geval zij het pakket nog niet in ontvangst heeft mogen nemen. De opdrachtgever is gemachtigd om voor de status van het pakket een onderzoek op te starten.

Selektvracht B.V. Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door sharonneke1977