Klacht: start problemen na euro 95

op 09 oktober 2011 over Renault in de categorie Automerken

een aantal weken geleden kreeg ik te maken met startproblemen. omdat ik altijd bij dezelfde pomp tank was dit het laatste waar ik aan dacht. ik had nog een kwart tank benzine en kreeg problemen met een koude start normaal gesproken slaat hij direct aan maar nu duurde het zeker 10 tot 15 seconden tot hij helemaal niet meer aansloeg toen dacht ik nog kan aan de benzine liggen omdat hij normaal na een tijd over schakelt op gas misschien een beetje “vergaan” dus ik bij dezelfde pomp nog maar eens 20 liter bijgetankt dacht als het slechte benzine is vermengt het zich wel en probleem verholpen maar tot mijn spijt bleef het probleem. dan maar de garage alles nagekeken tot vervanging van meerdere onderdelen maar problemen bleven aan. de garage adviseerde me om de tank leeg te rijden en nogmaals te tanken bij een andere pomp tot grote woede bij het garage bedrijf had ik al gezegd dat het dat niet kon zijn omdat ik dat al gedaan had maar goed ik was teneinde raad en wist het ook niet meer dus de gehele tank nogmaals leeggereden en bij een andere pomp getankt en tot mijn verbazing zijn alle problemen voorbij als u mijn verhaal goed leest MOET het dus wel degelijk aan de brandstof gelegen hebben ben dus naar de pomp gegaan waar ik altijd tankte maar hadden voor mijn klacht en verhaal geen gehoor en werd eigenlijk maar onbeschoft behandelt ze zouden het wel in het logboek noteren het tankstation waar ik altijd tankte was in breda en wel aan de Graaf Engelbertlaan 200 graag uw reactie hierop of een adres waar ik met mijn klacht naar toe kan

naar een fatsoenlijke oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door putterman