Klacht: Starre houding, niet klantvriendelijk

op 12 september 2018 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Subject: Klanttevredenheid

Beste heermevrouw,

op 19 augustus 2018 hebben mijn vrouw en ik bij Specsavers Marktlaan in Hoofddorp beiden een oogmeting laten uitvoeren. Expliciet hebben wij gevraagd of de actie 2 brillen voor de prijs van een, ook gold voor een bril voor de partner? Dit was echter niet mogelijk. Op basis hiervan heb ik een bril aangeschaft en voor het uitzoeken van een bril voor mijn vrouw zouden wij nog terug komen. Vervolgens kreeg ik het verzoek om mee te werken aan een klanttevredenheidsonderzoek, op dat moment was ik erg tevreden, dus dat heb ik graag gedaan.
Vandaag 11 september hebben wij een montuur voor mijn vrouw aangeschaft. Wij brachten hier naar voren dat wij dus zeer recent een bril hadden aangeschaft en graag gebruik wilde maken van de lopende actie 2e bril gratis ook voor een partner. Naast enig begrip van de verkoper, werden wij wel gewezen op de ingangsdatum en einddatum van deze actie. Helaas hier kon niets aangedaan worden.

Ik hoop dat u Specsavers Hoofddorp de ruimte kunt geven hier coulant mee om te gaan en dat de spelregels voor de huidige actie alsnog voor mij gelden?

Aanbieding geldt van 27 augustus tm 18 november 2018 bij aankoop van elk montuur vanaf €79.

Als Specsavers mij compensatie biedt voor het prijsverschil van 89,80 Euro i.p.v. een formele afwijzing:

Goedendag,

Bedankt voor uw e-mail.

Onze winkels worden pas zeer kort van te voren op de hoogte gebracht van nieuwe acties. De actie 1 voor mij 1 voor jou was op 19 augustus nog niet bekend in de winkel.
Verder hebben onze acties uiteraard een bepaalde looptijd en gelden deze niet op eerder gedane aankopen. In uw geval zit er een week tussen waardoor u niet alsnog gebruik kunt maken van de actie.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Klantenservice
Email nl.service@specsavers.com

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

Bericht van Specsavers

3 maanden geleden - Goedendag, Bedankt voor uw bericht maar helaas kunnen wij u niet anders berichten dan wij reeds gedaan hebben. Het is aan de directeur van de winkel of deze u nog tegemoet wil komen of niet. Met vriendelijke groet, Specsavers International BV

Reactie van de melder van de klacht Berbur

3 maanden geleden - Na contact met Specsavers Hoofddorp zijn we er uit gekomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Berbur