Klacht: service niet naar wens

op 14 juli 2011 over Starlimousine.nl in de categorie Autoverhuur

Geachte heer/mevrouw,

Heb nu een conflict met een limo verhuurder
ik had de limousine gehuurd voor een surprisefeest van mijn dochter (omdat zij 25 jaar was geworden en haar propeduese gehaald had wilde wij haar verrassen) vanaf 19.00 voor 1 uur , vanuit delfgauw naar rotterdam.
hier zou het gezelschap van het verjaardagspartijtje een diner van 2,5 uur de gasten moesten zelf het diner betalen .Dit is in de soep gelopen met behulp van de service.

de service die ik had besteld is niet gediend:

de limousine kwam 1 uur en 15 minuten te laat aan waardoor wij 1 uur korter konden dineren, het gezelschap heeft voor 2,5 uur betaald maar liefst 30 man 32.00 per persoon.
De limousine chauffeur was niet Vriendelijk, wij zijn niet in de gelegenheid geweest om foto’s van het vertrek te maken want er was geen tijd voor vervolgens reden wij naar Rotterdam , een passagier vroeg of de chauffeur nog een rondje wou rijden hij weigerde dit in de eerste instantie en klaagde over tijd. wij hebben de limousine voor een uur gehuurd en een ritje Delfgauw – Rotterdam is maximaal 20 minuten.
Naast de onbeleefde chauffeur waren de glazen vuil , te klein waardoor zij niet in de houders paste en daardoor is er een glas gesneuveld. Ook was de limousine niet naar de luxe die wij hadden verwacht er zat een scheur van 50 cm in 1 van de stoelen en de limousine was vies.
Ik heb ter compensatie van mijn gasten hen allen 10 euro terug moeten betalen omdat zij niet van de service “het dineren 2.5 uur “ gebruik konden maken.

graag hier uw advies

met vriendelijke groet,

mevr Mollis

met een redelijke oplossing we hebben zeker niet 1 uur gebruik gemaakt van de limousine deze reed om 19.30 uur hier weg en ariveerde 20.00 uur in rotterdam
daarnaast heb ik 30 gassten 10 euro terug moeten geven de chaufeur had het over een ongeluk en de organisatie had het over file de limousine kwam uit het westland en daar stond zeker geen file dat is het gemakt van internet

Bericht van Starlimousine.nl

6 jaren geleden - Omdat alles op internet blijft rond zwerven wil ik ook graag bij deze klacht nieuwe informatie vermelden.Ik ben de eigenaar van www.starlimo.nl en tijdens de registratie hiervan hebben wij helaas het domein www.starlimousine.nl niet vast gelegd. Het gevolg hiervan is dat er een ander bedrijf deze naam geregistreerd heeft en hieronder is gaan werken.Wij hebben in de loop der tijd veel negatieve telefoontjes en mailtjes gehad die bedoelt waren voor de andere eigenaar. Omdat deze negativiteit te veel werd hebben wij contact opgenomen met het bedrijf in kwestie en een bod gedaan op de domein naam.Inmiddels is de eigenaar akkoord gegaan en hebben wij de domeinnaam nu in eigen beheer. Ik wil iedereen dus vertellen dat de domeinnaam www.starlimousine.nl per 01-08-2013 is overgenomen en wij dus niks te maken hebben met alles wat voor deze datum is gebeurd.Mocht iemand nog vragen hebben kunt u altijd bij ons terecht. Wij hebben geen geheimen en al onze gegevens zijn bekend. Contact kan via mail: info@starlimousine.nl of per telefoon op 0624873909.Met vriendelijke groet,Het Nieuwe starlimousine.nl team

Alle klachten die gemeld zijn door youri23