Klacht: bestelling komt niet aan

op 18 februari 2010 over Starlight New Age in de categorie Internetshops - Algemeen

Omschrijving klacht

In december een spel besteld en betaald online bij www.starlightneuwage.nl en is echter niet aangekomen. Na wat mailwisselingen krijg ik geen antwoord waar ik het kan afhalen.
Bij infowinkelkeurmerk.nl kon ik mijn klacht kwijt. Ik kreeg meteen antwoord van ene meneer Vermeer, die ook bij de KVK de eigenaar is van starlightnewage.
Het antwoord dat ik daar krijg is dat het aan mijn hotmail zou liggen.
Ik ben bang dat mijn geld nu verdwenen is.

Gewenste oplossing

Een antwoord op de vraag waar ik het dan af kan halen of mijn geld retour op mijn rekening, omdat ik het pakket nooit ontvangen heb.

Reactie van de melder van de klacht madelief

8 jaren geleden - Dit is geen nieuwe klacht, maar nooit iets mee gedaan. Meneer Vermeer is dus Chris van Dipten en een rare meneer die zegt geen internetwinkel te hebben. Dreigmailtjes kunt u daarna krijgen en die liegen er niet om. Tik de naam maar in bij google, u zal enorm schrikken. Nu is meneer Chris van Dipten, Bennie Vogelsang / Simon de Wit weer actief onder de website www.novaformanewage.nlDeze klachten worden helaas niets mee gedaan, maar u bent wel gewaarschuwd.

Alle klachten die gemeld zijn door madelief