Klacht: standaard slechte service

op 20 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakketen worden nooit geleverd in het tijdsvak, altijd te laat en uw klantenservice is ingericht op afpoeieren. Geen extra info beschikbaar, niet in staat om met de operatie te schakelen en als je een klacht in wil dienen kan dat niet omdat PostNL vind dat je voor de bezorging geen klacht kan hebben. Verder krijg je als je wel een klacht indient nooit terugkoppeling.

Overmacht kan, informeer je klant over de nieuwe tijd. Drukte kan, informeer je klant dat je in regio haarlem een bezorgpartner hebt verloren (om je je eigen partner kapot maakt in de prijsstelling), maar informeer je verzender over eventuele vertragingen.

als de service significant is verbeterd

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 20 september 2017 om 12:55 geantwoord

Geachte heer de Groot,

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Het spijt me om te vernemen dat u niet tevreden bent over de pakketbezorging. Mijn excuses hiervoor. Graag geef ik u meer informatie.

Het tijdvak is een indicatie en hier kunnen we geen garantie op geven. Het kan gebeuren dat een bezorger eerder of later is. Als de bezorger vertraging heeft opgelopen dan wordt dit vermeld in track en trace, maar het is niet mogelijk om dan weer te geven hoe lang het nog gaat duren. We kunnen tot 21:30 bezorgen. Wanneer het tijdvak vaker niet is gehaald dan wordt dit uiteraard achter de schermen bekeken om dit in de toekomst beter weer te kunnen geven.

Heeft op 20 september 2017 om 13:02 geantwoord

Dit is dus geen oplossing van het probleem.
Feit is dat er in de ochtend al bekend was bij de chauffeur dat het pakket 4 uur later bezorgd zou gaan worden. Waarom omdat de planning 2 routes van 4 uur aan de zelfde chauffeur geeft. Ik heb geen moeite met vertraging, ik heb moeite met bewust de verkeerde informatie doorgeven.

Bijkomende klacht, dit is de 5e keer dat Postnl mij verteld dat ik feitelijk geen klacht heb. Ik en ik alleen bepaal wat ik een klacht vind. Of Postnl er wat mee doet is aan Postnl maar voor mij is de klacht op deze manier \"oh vervelend maar jammer\" dus niet opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Arnodg