Klacht: stamboom Jacob Versteeg. data kloppen niet

op 25 mei 2020 over MyHeritage in de categorie Zoekdiensten

Jacob Versteeg, geboren in juli 1922 te Rotterdam en overleden in 1923. Getrouwd geweest met H.N. Sloof, te Rotterdam op 2 mei 1951. Zoon geboren 28 januari 1952! Er staan 3 fouten in!! Graag corrigeren.
Ik schijn 2 websites te hebben. Verwijder aub daisy Website Neanderthalers! (gebruiker MarianneVersteeg)
De andereWebsite Bruining-Versteeg Family-Tree (Marianne BruiningVersteeg) behouden aub.

Graag de data juist vermelden. Geboortejaar Jacob Versteeg corrigeren in 1922. Huwelijk met Hendrik Nicolasina Sloof op 2 mei 1951 en de geboorte van mijn broer Jacob Versteeg 28 januari 1952.

Die andere website verwijderen. (Daisy Website Neanderthalers)

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MyHeritage over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MyHeritage in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MyHeritage een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MyHeritage

Heeft op 26 mei 2020 om 08:48 geantwoord

We hebben onder de door u hier genoteerde gegevens slechts 1 account kunnen vinden. We adviseren u in dit geval rechtstreeks contact op te nemen door een email te sturen naar onze klantenservice met email adres [email protected]

Alle klachten die gemeld zijn door MarianneVersteeg