Klacht: stalking

op 06 augustus 2016 over Straetus in de categorie Incassobureaus

Het is terecht dat ik geld verschuldig ben aan het bedrijf Quint echter het bellen van oude werkgevers en uitzendburo s om informatie in te winnen terwijl ik bereidt ben om binnen redelijk proporties en fatsoenlijke gesprekken een oplossing te zoeken men ook genoegen moet nemen als de oplossing niet mogelijk is en dan niet blijven stalken en maar rond blijven bellen. aflossen
Ik heb nu eenmaal een onderneming gehad die ik heb moeten sluiten, van daar uit ben ik terecht gekomen bij het leger des heils daar zit ik nu twee jaar waarbij ik 9 maanden geen uitkering heb gehad en sinds 9 maanden een uitkering van 290 euro waarvan ik voor de ziekte kosten 155 eur kwijt ben 145 euro over heb en hiervan mulder zaken moet aflossen en ik geen mogelijkheden heb om nog iets te doen hen 27 mei werk gevonden 27 juni een hartinfarct gehad en had belooft te gaan betalen maar de heer cees blok had er lak aan en wilde een regeling hoe dan ook. ik val weer terug in de bijstand dus inwonend bij leger des heils weer terug in de zelfde voorwaarden maar totaal geen respect. gr william winter

Als eerste wil ik redelijke wijs herstellen van mijn infarct hoofdzaak stress ik ben 52 jaar. En als ik werk heb neem ik contact op om een regeling te treffen.
Dat is redelijk groeten

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Straetus over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Straetus in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Straetus een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Straetus

Heeft op 23 augustus 2016 om 14:24 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door wla.winter@gmail.com