Klacht: stalking

op 28 april 2017 over Straetus in de categorie Incassobureaus

Op een reeds betaalde vordering van 2200 met factuurdatum 13-02 en betaaldatum 27-04 volgt er binnen één week.
ca 5 telefoontjes, drie e-mail berichten waarvan u de meest recente van vandaag hieronder aantreft.
Geachte heer,

Wij hebben wederom geen betaling van u mogen ontvangen. U bent dus wederom uw afspraken niet nagekomen.

Inmiddels hebben wij uw dossier overhandigd aan de directie van wanbetalersonline.nl en aldaar is geconstateerd dat wij u in voldoende mate hebben gesommeerd tot betalen maar dat u dit onrechtmatig weigert. Om deze reden hebben wij dan ook de toestemming op u te laten registreren als wanbetaler. Dit kan zeer negatieve gevolgen hebben voor uw kredietscore bij verschillende partijen en dus ook bij toekomstige energieleveranciers.

Uw registratie zal verdwijnen indien u het openstaande bedrag a  € 2.607,85 middels spoedoeverboeking overmaakt  op rekeningnummer NL87 RABO 0143 9597 78 ten
name van Stichting Straetus onder vermelding van
referentienummer 102.704.55481

Indien de betaling vandaag weer uitblijft zullen er ook rechtsmaatregelen jegens u getroffen worden. De hieruit voortvloeiende kosten zullen ook op u verhaald worden.

Erop vertrouwend u voldoende te hebben geïnformeerd,

K. Blok
W: www.andersincasseren.nl

Van: “Wanbetalersonline.nl”
Datum: vrijdag 28 april 2017 13:37
Aan: “info@het-jachthuis.nl”
Onderwerp: Bungalowpark het Jachthuis is gemeld als wanbetaler.

Wanbetalersonline.nl
Bungalowpark het Jachthuis
T.a.v.: Bungalowpark het Jachthuis
Amersfoortsestraat 126 B
Soesterberg

Datum: 28-04-2017
KENNISGEVING: Bungalowpark het Jachthuis is gemeld als wanbetaler.
Geachte heer/mevrouw,
Hierbij delen wij u mee dat er één van onze abonnees uw bedrijf heeft gemeld als zijnde wanbetaler.
Is de vordering niet binnen vijf werkdagen voldaan of bent u dan nog geen betalingsregeling overeengekomen dan nemen wij aan dat de aanmelding terecht is en wordt uw bedrijf opgenomen op de zwarte lijst van Wanbetalersonline.nl.
U blijft geregistreerd totdat het bedrag volledig is voldaan of een eventuele overeengekomen betalingsregeling wordt nagekomen. Alleen de opdrachtgever kan de registratie ongedaan maken.
Om te voorkomen dat andere bedrijven geen zaken meer met u willen doen, adviseren wij u de vordering met spoed te voldoen of een betalingsregeling overeen te komen.
Schuldeiser
: Straetus Flevoland
Bedrag van de vordering
: € 2.607,85
Dossiernummer/factuurnummer:
: 102.704.55481 / F00015
In opdracht van:
: Kwekerij Top & Top V.O.F.

Wanbetalersonline.nl registreert wanbetalers in opdracht van incassobureau’s, advocaten en bedrijven.
Bent u het niet eens met de registratie dan dient u contact op te nemen met de schuldeiser.

Hoogachtend,
Wanbetalersonline.nl

stoppen met dit soort praktijken

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Straetus over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Straetus in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Straetus een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Straetus

Heeft op 28 april 2017 om 15:31 geantwoord

Heeft op 28 april 2017 om 16:48 geantwoord

Ik ben niet tevreden als de slager zijn eigen vlees keurt en neem dit mee in de verdere rechtsgang. Dit soort praktijken zijn onacceptabel

Bericht van Straetus

3 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Naar aanleiding van uw bericht bericht ik u als volgt: Ik het dossiernummer ontvangen en nagekeken. Als incassobureau willen wij vorderingen incasseren namens onze opdrachtgever, daarbij hoort email, post en telefonisch verkeer. Wanneer u de betaling in orde maakt of indien mogelijk een regeling treft verdwijnt de registratie en voldoet u de vordering. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Crijn Janssen Straetus Nederland

Reactie van de melder van de klacht Jachthuis

3 maanden geleden - Geachte mevrouw, heer, Wij hebben uw werkwijze (inclusief "klachtafhandeling") onder de aandacht gebracht bij onze advocaat. U verneemt van hem verder. Daarnaast hebben we uw werkwijze en correspondentie telefoonoproepen en sms verkeer, alsmede uw tarieven, bij de officiële branche organisatie niet zijnde klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Jachthuis