Klacht: Stalk gedrag

op 12 februari 2018 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Ik ga het schuldsanerings-traject in en ben afgelopen tijd bezig geweest om administratie en lopende schulden in kaart te brengen. VF zit daar ook bij en het gaat om restschuld van €108. Gelukkig geen extreem hoog bedrag, maar voor mij lastig om toch nu te voldoen. Ik heb met VF gebeld omdat ik de precieze ontstaansdatum nodig hadden en wat er op dat moment precies nog open stond. Het gaat om een aankoop uit 2015 en waar ik inmiddels wel heb lopen aflossen volgens afgesproken betalingsregeling. Deze ben ik afgelopen jaar niet meer nagekomen en wil dit uiteraard alsnog gaan betalen. Eigenlijk nooit meer iets ontvangen over dit openstaande bedrag maar goed….vanaf het moment dat ik hun heb benaderd met mijn vragen (en meteen gezegd dat de schuld zsm betaald gaat worden), word k belaagd met SMS WhatsApp berichten, telefoontjes en brieven! Er wordt ook elke keer met een ander nummer contact gebeld! Toen was ik het zat en heb teruggebeld en ben ik degene geweest die hun nu even duidelijk maakte dat ik hier niet van gediend ben en ik ze blokkeer! Het ging nog wel even door met verschillende nummers. Heb alles inmiddels weten te blocken. VF is het ergste incassobureau wat er is hyena”s zijn het en zo vreselijk asociaal en onbeschoft! En ja die rente dat is pas wangedrag!!!!!

Als ze mij voor 108 Euro niet meer stallen en belagen! Vooral omdat ze weten dat ik niet kan getalen en ook geen regeling kan maken aangezien ik al met 1 been in de schuldsanering zit. Hij wordt echt wel betaald stelletje schoften

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesting Finance

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 20 februari 2018 om 18:03 geantwoord