Klacht: Staedion omgang met bewoners

op 24 oktober 2011 over Staedion in de categorie Woningcorporaties

Zonder enige aankondiging of overleg komen er regelmatig werknemers van Staedion, danwel verbouwers/ makelaars in opdracht van Staedion in onze studenten woning.
De gemeenschappelijk ruimte staat in ons contract omschreven als woonruimte. Dit betekend dat hier geen personen mogen komen zonder dat deze zijn toegelaten door een van de bewoners.
Echter gebruikt Staedion onze gemeenschappelijke ruimten als in en uitloop voor jan en alleman. Letterlijk is er vrijwel iedere dag danwel een opzichter, danwel een bouwvakker, danwel een verhuurmakelaar bij ons over de gang aan het struinen.
Tijdens verbouwingen krijgen alle bouwvakkers de sleutels van ons huis en zelfs met verbouwingen op hogere etages werd onze etage nog als opslag gebruikt.

Maar dit is nog niet het ergste.
Op een zekere ochtend wordt ik wakker gemaakt door een bouwvakker die in mijn kamer staat en leidingen in mijn kamer wil schilderen !! (waar ik niet van op de hoogte ben gesteld door Staedion(zie andere klacht))
Ook is het gebeurt dat een verhuurmakelaar van Staedion na kloppen zelf mijn kamer deur heeft opengemaakt ”om te kijken welke kamers er leeg stonden in het pand”.

Dit is pure schending van privacy. Niemand mag zonder mijn toestemming in mijn kamer komen.

Geen personen in de woning zonder toestemming en begeleiding van een bewoner. Schadevergoeding voor schending van privacy

Alle klachten die gemeld zijn door hadevree