Klacht: Staatsloterij keert gewonnen prijzen NIET uit!

op 11 mei 2017 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Onlangs heb ik meegedaan aan de Koningsdagloterij en een klein prijsje gewonnen, maar zelfs dat kleine prijsje wordt nog maar niet uitgekeerd. Er worden allerlei verhalen bij mensen op de mouwen gespeld, want ik ben niet de enige is gebleken, maar daadwerkelijk uitbetalen waar de mensen gewoon recht op hebben..ho maar!

Zo zou ik printscreens moeten maken, aldus een medewerker op Facebook, waarbij ik dus zou moeten laten zien, dat er niet opstaat, wat er wel zou moeten zijn..heel vreemd. Ook komt men met een beschuldigende vinger richting bank, die zouden het maar vasthouden..NIET! De fout ligt duidelijk bij de Staatsloterij, dus ik zeg betaal gewoon die prijzen waar de mensen recht op hebben.

Ik weet inmiddels, dat het 10 april ook al fout is gegaan. Een loterij, die geen prijzen uitkeert of gedeeltelijk, want die categorie mensen is er ook nog, is in mijn ogen geen loterij. Keer die prijzen dus gewoon uit of stop gewoon met wat zichzelf een loterij noemt, maar hou de mensen including me..niet weken aan een lijntje en voor de gek!

Wanneer ik mijn geld heb! Verder stop ik na 30 jaar te hebben meegespeeld en hopelijk volgen er met mij, velen!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Staatsloterij

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Staatsloterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door chris1963