Klacht: U geeft nu zelf ook aan dat u geen klant bent.

op 30 mei 2014 over Spy-Solutions in de categorie Bewaking & Beveiliging

Beste Luan,

Zoals eerder door ons aangegeven u heeft nooit iets bij ons gekocht en u bent geen klant van ons. In uw laatste reactie geeft u dat zelf ook aan.

Zoals eerder aangeven hebben wij u gevraagd niet langer Laster en Smaad te publiceren. Er rest ons niets anders om een juridisch vervolg traject tegenover u in te stellen.

Deze man heeft met 3 verschillende accountants smaad en laster geplaatst en heeft nu ook in zijn laatste reactie aangeven dat hij geen klant is bij ons. Dat hij ook nooit iets bij ons heeft gekocht.

Dat hij derhalve ook niet de term oplichting en de term oplichting mag en kan gebruiken. Klacht.nl werkt hier willens en wetens aan mee.

Klacht.nl dient dit soort reacties van laster en smaad van de website te verwijderen. En te controleren welke reacties wel of niet op uw website kunnen worden gepubliceerd.

Klachten oplossen is prima maar uw website moet niet een open platvorm zijn om elk bedrijf zonder gegronde reden met laster en smaad te besmeuren.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Spy-Solutions

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spy-Solutions over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spy-Solutions in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spy-Solutions een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spy-Solutions

Heeft op 07 juni 2014 om 16:13 geantwoord

Klacht.nl neemt geen enkele verantwoordelijkheid voor wat mensen plaatsen op hun site. Daarmee schaden ze juist bedrijven die goed voor hun klanten opkomen.
Als mensen geen klant zijn van een bedrijf hoe kunnen ze dan zijn opgelicht door een bedrijf?

Alle klachten die gemeld zijn door