Klacht: Spullen niet terug

op 28 november 2017 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynasure

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynasure nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 28 december 2017 om 10:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Hinssen,

Bedankt voor uw bericht.

Wegens drukte hebben wij niet eerder een reactie kunnen geven, waarvoor onze oprechte excuses. Wij zien dat u dezelfde klacht ook hebt ingediend via klachtenkompas. Deze klacht is hier reeds afgehandeld. Wij willen u vriendelijk verzoeken om klachten via een platform te laten verlopen, zodat dit overzichtelijk blijft.
Mocht u nog verdere vragen hebben kunt u altijd contact opnemen met de verzekering.

Ervan uitgaande u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Team WeCare Dynasure

Heeft op 28 december 2017 om 10:45 geantwoord

Niet tevreden kabel doosje lader niet retour !!! onbegrijpelijk

Reactie van de melder van de klacht Putsjoost@gmail.com

3 maanden geleden - Dynasure heeft klacht niet opgelost !!

Alle klachten die gemeld zijn door Putsjoost@gmail.com