Klacht: spullen niet bezorgd

op 03 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

kreeg een kaartje bezorger gemist met een code. Ik kon aangeven op de website wanneer het wel bezorgd kon worden.
Op de gevraagde bezorgavond is het pakket niet bezorgd. Bij navraag blijkt het pakket gewoon zoek te zijn.
Het gaat hier niet om een lullig bedrag, moet ik lang voor werken.
Het is niet de eerste keer dat ik problemen heb met de bezorging door DHL. Had ook al eens iets bij een andere webshop besteld, ook bezorging DHL, bezorgd op verkeerd adres (wel een nummer 31 maar verkeerde straat)

Ik ben tevreden wanneer ik mijn pakket heb. Het gaat hier niet om een klein bedrag en wanneer het juist bezorgd wordt zonder gedoe van DHL. Ik vind de service heel slecht en bij DHL is men ook niet echt bereid mij te helpen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 03 augustus 2017 om 13:55 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Tot onze spijt is er een probleem ontstaan met uw zending waardoor ik op dit moment niet kan zeggen wanneer uw zending geleverd kan worden. Uiteraard willen wij dit graag nader onderzoeken. Daarom wil ik u verzoeken bij uw verzender te melden dat u het pakket nog niet heeft ontvangen. In opdracht van onze opdrachtgever de verzender kunnen wij een onderzoek voor u starten. Zij voorzien ons van extra informatie waardoor we dit voor u nader kunnen zoeken.

Excuses voor het ongemak.

Miranda
DHL Parcel Webcare

Heeft op 03 augustus 2017 om 14:07 geantwoord

Nee, maar ik heb wel de webshop waar ik de bestelling heb gedaan ingelicht. Ik vind dat DHL wel ook zelf naar een oplossing zou moeten zoeken en het niet bij de klant neer zou moeten leggen. Dit vind ik een mentaliteit van zoek het maar uit terwijl de fout NIET bij de klant en in dit geval bij mij dus, ligt. Als ik een kaartje krijg van bezorger gemist met code om alsnog aan te geven dat ik er op de tijd/dag die ik aangeef wel ben dan moet DHL zijn best doen om hetgeen besteld is te bezorgen en anders contact op te nemen met de klant. Nu krijg ik het gevoel dat het mijn schuld is en dikke vette pech dat vind ik niet in de haak. De webshop zal ik morgen nog een keer contacten want nu komt het op mij over van nou pech geld van de bestelling en de bestelling ook weg. Klopt niet en DHL moet beter opletten, is niet de eerste keer dat dit mij overkomt. Ik vind dat DHL hier schuldig aan is en niet de webshop en zeker niet de klant en dat DHL het op een betere manier moet oplossen.

Alle klachten die gemeld zijn door Carrie-1962