Klacht: Spullen kwijt

op 28 april 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Op de site van de NS staat bij Purmerend Overwhere het stationswinkeltje Dilek’s Food and Drink als zijnde stationswinkel aangegeven.
Nu ligt mijn tas nog in dit winkeltje, is er nergens een nummer van deze winkel te bekennen.
Ik bel met NS, wordt een aantal keer (verkeerd) doorverbonden, conclusie: de NS heeft geen contactgegevens van deze winkel en kan mij niet vertellen hoe ik mijn tas terug kan krijgen.
Ook contact via de informatie-paal op stations draait op niets uit.
Wel staat deze winkel op ns.nl als zijnde stationswinkel aangegeven, maar als jouw spullen daar liggen en je zoekt contact is dit NIET mogelijk en weet de NS opeens helemaal niets!

Als de NS contactgegevens kan aanleveren van de stationswinkels die wel op de NS-site staan aangegeven!!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 01 mei 2017 om 14:01 geantwoord

Geachte mevrouw Ferrari,
Hartelijk dank voor uw reactie welke wij op 28 april 2017 via Klacht.nl hebben ontvangen. U ontvangt dit antwoord zowel via Klacht.nl als ook van de Klantenservice van NS. Wilt u reageren of vragen wij u om iets naar NS op te sturen? Dan kan dat door de e-mail welke u van NS zelf krijgt, te beantwoorden.

Het spijt mij te lezen dat u uw tas heeft laten liggen bij een winkel op het station. Ik kan mij voorstellen dat het vervelend is dat u niet telefonisch in contact heeft kunnen komen met de eigenaar. Het gaat hier niet om een winkel binnen de NS formule, maar een zelfstandig ondernemer. Of deze ondernemer zijn contactgegevens bekendmaakt aan de klanten is zijn keuze.

Mocht het zo zijn dat u vooralsnog uw tas niet heeft kunnen ophalen bij deze winkel kunt u een opsporingsverzoek indienen. Normaalgesproken worden achtergebleven of verloren voorwerpen 5 dagen bewaard op het dichtstbijzijnde station met een servicebalie. Daarna wordt dit voorwerp doorgestuurd naar het depot in Utrecht. Ik zal u de link naar dit formulier hieronder weergeven.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Laveno900