Klacht: Sprekken van uit de klant zijn naam zonder heb daadwerkelijk te spreken. (Leugens)

op 28 januari 2016 over goedkopehypotheek.nl in de categorie Hypotheken

Ik ben eind 2014 met Malcolm Iwema in zee gegaan over de koop van mijn huis aan de woning te Hellevoetsluis.

Eerste instantie kwam Malcolm heel netjes over alles was te regelen en hij nam altijd direct contact met me op ik kon hem dag en nacht bellen als ik vragen had.

Nadat mijn financiering rond was hoorde ik niets meer van hem.

op 21 januari 2016 kreeg ik via Facebook een bericht van hem met het volgende.

Hey R, de taxateur belt mij net dat de factuur voor de taxatie bij het passeren niet is voldaan. Ze is er redelijk laat mee, maar het zou wel zo netjes zijn als je deze nog zou betalen. Als het goed is had je bij notaris destijds dan ook geld over?? Groeten Malcolm

Eerst instantie (op 21 januari 2016) heb ik hem gemeld dat ik niet wilde betalen omdat het een jaar na dato is.

Nu kreeg ik van de week de laatste ook overigens de enigste herinnering binnen.

Ik heb contact opgenomen met WM van het Taxatiebureau.

Die mevrouw wist mij te vertellen dat ze al sinds eind november met Malcolm contact heeft over mijn openstaande nota.

Die mevrouw wist mij ook te vertellen dat Malcolm hier als volgt op reageerde, Ik neem contact op met de klant van de de woning enkelen minuten later heeft hij mevrouw WM terug gebeld met het volgende dat de klant niet wil betalen.

Na wat mail verkeer vanaf WM der kant naar Malcolm ,
belde Malcolm iedere keer dat ik als klant niet wilde betalen.

De openstaande Nota is €425,-

Waarom neem Malcolm Iwema pas 21-jan-2016 contact met mij op en spreekt hij uit mijn naam begin december dat ik niet wilde betalen!!!!

IK heb inmiddels weer email contact met goedkopehypotheek.nl
zij wisten mij te vertellen dat ik de rekening bij de notaris al niet kon voldoen omdat ik geen geld had HahAAHAH je moet toch aantonen dat je het geld wat je bij de notaris moet betalen wel hebt om überhaupt je financiering rond te krijgen.
volgens mij heeft de gene achter het mail adres een goede band met Malcolm want ze verdedigd heb zo erg.

Een gepaste Oplossing.
En een excuses!!! Spreken uit je klant zijn naam zonder dat je die gene daadwerkelijk heb gesproken, Vindt ik echt schandalig.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over goedkopehypotheek.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar goedkopehypotheek.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over goedkopehypotheek.nl nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door goedkopehypotheek.nl in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat goedkopehypotheek.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

goedkopehypotheek.nl

Heeft op 23 augustus 2016 om 11:59 geantwoord

Geachte relatie,

Deze klacht is begin 2016 behandeld en afgerond.

Wij van Goedkopehypotheek.nl zijn verheugd te kunnen melden dat wij als uw adviseur en u als relatie inmiddels aan alle gestelde voorwaarden voor een oplossing hebben voldaan.
Er is in overleg tussen u en Goedkopehtheek.nl overeenstemming bereikt over de oplossing.
Verdere details over deze oplossing zijn bij u bekend.

Alle klachten die gemeld zijn door ricardo2102