Klacht: weer geen folders ontvangen

EdwGerZoe op 17 januari 2023 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

weer geen folders ontvangen
het kan toch niet zo zijn dat spotta geen bezorgers heeft wij geen folders meer ontvangen

Gewenste Oplossing:

gewoon folders ontvangen

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Spotta

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw, Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct zijn verspreid op uw adres. Graag ontvangen wij uw volledige woonadres (1234AB,5), zodat wij uw melding op de juiste manier kunnen verwerken. Uw gegevens kunt u het gemakkelijkst versturen, door het beantwoorden van deze mail. Heeft u verder nog vragen, opmerkingen of suggesties? Mail gerust of neem contact op via https://www.spotta.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer

Reactie van de melder van de klacht EdwGerZoe

1 jaar geleden - lekker makkelijk he die standaard berichten adres is bekend bij jullie scheepvaartlaan 23 zwartsluis 8064EK kreeg vorig week hetzelfde bericht ook toen werd er niks met de klacht gedaan dus het zal nu ook wel weer op niks uitdraaien

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 18 januari 2023 om 13:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer van Zoen,

Bedankt voor de terugkoppeling.

Uit onze gegevens blijkt dat u gisteren ook een melding via de site heeft doorgegeven. Uw herhaalmelding is in behandeling genomen door de betreffende afdeling.

Tevens kunnen wij u melden dat aankomende weekend een nieuwe bezorger gaat starten in uw wijk. Vanaf dat moment zou de bezorging weer goed moeten gaan.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

EdwGerZoe

Heeft op 18 januari 2023 om 15:40 geantwoord

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

ik heb 13 jan. de klacht in gediend en eerst zien en dan geloven
maar ben benieuwd

Alle klachten die gemeld zijn door EdwGerZoe