Klacht: te late bezorging van de folders

op 06 december 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Krijg de laatste tijd het folderpakket op donderdag laat op de dag of op vrijdag. voor mij zijn dat geen folders meer maar oud papier wat dan ook regelrecht de container in gaat.
De winkeliers zullen blij zijn dat zo vele ongelezen folders rechtstreeks de container ingaan.

Ik zou het fijn vinden als de folders op zondag of hooguit maandag bezorgd worden

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 07 december 2018 om 15:16 geantwoord

Geachte heermevrouw Peters,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben uw melding in behandeling genomen en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet enof smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nlklantenservice.

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Pepio