Klacht: te laat t pakket

gerrie rusman op 10 januari 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik krijg vaak mijn pakket op dinsdag en dan zijn de aanbiedingen al uitverkocht u oplossing om de folders online te downloaden is wel heel kort door de bocht en te gemakkelijk gedacht van u,u kunt op zijn minst de bezorgdagen vervroegen of de winkels vragen om hun aanbieden in te laten gaan aan u bezorgdag
dat vind ik

Gewenste Oplossing:

gewoon eerder laten bezorgen hoe moeilijk kan t zijn hadden jullie toch ook zelf wel kunnen verzinnen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 11 januari 2017 om 10:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw melding. Onze bezorgers mogen op maandag en dinsdag tot 20:00 verspreiden. Onze opdrachtgevers zijn op de hoogte van onze bezorgdagen. Zij zijn verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door