Klacht: Reclamefolders gedumpt in sloot.

op 21 mei 2010 over Spotta in de categorie Reclame

Omschrijving klacht

Ls
zoals hieronder te lezen heb ik in eerste instantie via Praxis hierop gereclameerd, maar ne er een week later nog steeds niets gebeurd is en er inmiddels ook weer een aantal paketten Met Sony folders er bij gedumpt zijn probeer ik het eens rechtstreeks via deze weg.
M vr gr
Cor Nieuwlaat

RE: Praxis website: Vragen formulier ingevuld‏
Van: Brand, Anne-Mieke (Anne-Mieke.Brand@Praxis.nl)
Deze afzender ken je mogelijk niet.Markeren als veilig|Als ongewenst markeren
Verzonden: maandag 17 mei 2010 12:31:17
Aan: dhr. C Nieuwlaat (cor_nieuwlaat@hotmail.com)

Geachte heer Nieuwlaat,

In goede orde hebben wij uw email van 12 mei jl. ontvangen. Het betreurt ons te horen dat de bezorgers onzorgvuldig hebben gehandeld en wij zullen uw klacht doorgeven aan Netwerk/VSP met het verzoek dit op te ruimen.

In het vertrouwen u hiermee van dienst te zijn geweest, verblijven wij,

Praxis Doe-Het-Zelf Center BV

AnneMieke Brand
Consumentenservice
Eekholt 54
1112 XH DIEMEN
Tel: 020-3983478
Fax: 020-3983294

Handelsregister Amsterdam nr 33152545
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend en is
uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n).
Praxis en/of gerelateerde ondernemingen wijzen iedere
aansprakelijkheid af die voortvloeit uit elektronische verzending.

——————————————————————————–
Van: dhr. C Nieuwlaat [mailto:cor_nieuwlaat@hotmail.com]
Verzonden: woensdag 12 mei 2010 10:20
Aan: *PRX Klachten Consument via Internet
CC: *PRX Klachten Consument via Internet
Onderwerp: Praxis website: Vragen formulier ingevuld

Het contact formulier is ingevuld met de volgende gegevens:
Naam: dhr. C Nieuwlaat
Adres: sluispoort
4731kz oudenbosch

E-mailadres: cor_nieuwlaat@hotmail.com
Telefoon prive: 0622660081
Telefoon mobiel: 0622660081
Vestiging Praxis Consumentenzaken
Datum Oudenbosch
Vraag/Opmerking: In sloot paralel aan Duiventoren achter huisnr 108 7 pakken met nog gesealde reclamefolders van uw zien drijven, is 11 of 12 mei gedumpt, folders met verf aktie op het voorblad. Laat me svp weten wat u hier aan kunt doen.

Gewenste oplossing

Uiteraard zouden de folders zsm opgeruimd moeten worden maar zeker ook voorkomen dat dit doorgaat door de verspreider/bezorger op z\\\’n daden aan te spreken!

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 26 mei 2010 om 11:53 geantwoord

Bezorgerscoördinator is gaan kijken, er lagen veel folders in de sloot. De sloot loopt steil naar beneden ( anderhalve meter zeker) Dus kon niet schuin naar beneden om een pakketje te pakken. Daarin tegen lagen er winkelwagens en blikken bier in de sloot. BC gaat dit in de gaten houden en als er meer wordt gedumpt, hopen dat er een pak aan de kant van de sloot gaat drijven zodat ze deze wel kan pakken. En anders de gemeente inschakelen.

Reactie van de melder van de klacht Cor Nieuwlaat

8 jaren geleden - Folders zijn inmiddels opgeruimd.... door de gemeente... netwerk/vsp vond de sloot te diep en heeft het maar gelaten voor wat het was, volgende keer maar aangifte bij de politie doen als milieu incident, hoe dan ook gaat het de gemeenschap weer geld kosten hé! Cor

8 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Spotta beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Cor Nieuwlaat